مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به حمایت از ۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند زنجانی اشاره کردوگفت:مراسم شور عاطفه‌ها در راستای حمایت از دانش‌آموزان نیازمندتا۱۵مهرماه ادامه دارد.

روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها مقرر شده که در هفته دوم مهرماه شور عاطفه‌ها با همکاری خیرین در مدارس استان برگزار شود.

او با بیان اینکه جشن نیکوکاری در ۸۵۰ مدرسه استان زنجان برگزار خواهد شد، افزود: مردم خیر کشورمان همواره با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و اعتمادی که به این نهاد مقدس دارند سبب شده اند که نیاز‌های اولیه برای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه شور عاطفه‌ها تا ۱۵ مهرماه در استان ادامه دارد، گفت: بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد از خدمات فکری، فرهنگی و تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

او افزود: مردم خیر علاوه بر مشارکت حضوری، می‌توانند به‌شکل غیرحضوری هم کمک‌های خود را در راستای حمایت دانش‌آموزان نیازمند انجام دهند؛ در همین راستا می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۲۴* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند و در این اقدام خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.